روزهای زندگی

یکی از بهترین روزهای زندگی تان روزی است که…

امروز فقط خواستم یک جمله بگویم و بگویم خوب است گاهی به اعماق جمله ها برویم آنها حرفهای زیادی برای ما دارند پیام ها و نشانه ها و دلیل های زیادی.
یک نفر یک عمر پشت آنها زندگی کرده، موفق شده، شکست خورده، ایستاده و حرکت کرده و در نهایت اخلاص آنها را در اختیار ما گذاشته، و این خوشبختی بزرگی برای ماست.
حتما نیاز نیست خودمان را درگیر هزاران متن و کلمه کنیم چند کلمه خوب در کنار یکدیگر یک جمله خوب می سازند و موتور حرکت ما را روشن می کنند. همانطور که قبلا موتورهای زیادی را روشن کرده اند شاید به گونه ای متفاوت به گونه هیجان انگیزتر به گونه یی خارق العاده به گونه ای ویژه، حتما برای ما هم دیگرگونه ای رخ خواهد داد.
گاهی لازم نیست آنقدر خودمان را درگیر پیچیدگی های دنیا کنیم، از سادگی اش هم می توانیم الهام بگیریم. از کلمات و جملات…
تلاش کنیم در میان کلمات نفس بکشیم با عطر کلمات دمخور شویم و با کلمات دوست باشیم، انرژی لازم برای زندگی مان برای رشد و پیشرفت مان را از آنها به دست آوریم، آنها بهترین راهنماهای ما هستند.

حرف و حدیث و آدمهای پرت و پلا در کنارمان تا دلتان بخواهد زیاد است آنها که حتی اگر نخواهی ممکن است ذهنت را به جاهای به دردنخور منحرف کنند خوب است که مغزمان را به روی این ها ببندیم یعنی یاد بگیریم ببندیم.

مغز ما گنجایش محدودی دارد آن را به کلمات و جملات پرفایده آغشته کنیم و بهترین روزهای زندگی مان را بسازیم.

یکی از بهترین روزهای زندگی تان روزی است که می گویید آن را پیدا کردم و می ایستید و برای آن می جنگید.
این جمله را دارن هاردی در کتاب قطاربازی کارآفرینی می گوید. کسی که خودش موتور حرکتش همیشه روشن است. و انرژی اش آنقدر زیاد است که آن را لابلای تک تک کلمات کتابهایش می توانی حس کنی.

برای یک روز خسته، روزی که از همه جا بریده ای، روزی که فکر می کنی کم آورده ای، روزی که انرژی ات مثل همیشه نیست همراه خوبی خواهند بود.
قدر کلمات نعمت های تمام ناشدنی اطرافمان را بدانیم.

7 دیدگاه برای “یکی از بهترین روزهای زندگی تان روزی است که…

  1. معصومه جان
    بی ربط به موضوعت است. فونت ایران سانس خیلی به وبلاگت زیبایی بخشیده است؛ اما حس میکنم اندازه فونتت حدود ۱۶ یا ۱۸ است که اندکی “آزار دهنده” می شود.

    “من مسئول اندازه فونت وبلاگ بچه ها هستم! 😉 ”

    با مهر
    یاور

  2. سلام.
    اولین باریه که کامنت میذارم. معمولا پستاتونو میخونم ، نوشته هاتون بیشتر قالب دلنوشته رو دارن ولی نکته های جدیدی رو هم توشون پیدا می کنم و ی جور آرامشی حین خوندن نوشته هاتون تو وجودم حس میکنم.

    راستی هر بار خاستم رای بدم نتونستم ، گفتم بگم:)))

  3. بسیار عالی از نوشته های شما لذت می برم. من مترجم کتابهای روانشناسی و خودیار هستم از آشنایی با شما خرسندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.