راههای قوی نگه داشتن امید

عزت نفس راهی برای قوی نگه داشتن امید است دل قوی داشتن.

همه چیز از دوست داشتن خودمان آغاز می شود وقتی به این باور می رسیم خودمان تحت هر شرایطی دوست داشتنی هستیم کورسوهای امید در وجودمان شعله ور می شود وقتی وجود خود را چون استوار درختی ریشه دوانیده در دل تیرگی های خاک در برف و بوران و خزان هم پایدار می بینیم، هیچ چیز نه نامرادی های زمانه نه بی مهری های دوستان دوست نما نه پیمان شکنی های در خیال خود انسان، ذره ای وجودمان را آزرده نمی کند.

 ما خودمان را دوست داریم در نهایت ضعف و تیرگی در نهایت بی باروری، چون ایمان داریم دوست داشتن خود آغاز باروری است.

 بر سر پیمان دوستی با خود بمانید راه بس روشن و روشن است.

در درون این دوست داشتن بس امیدها نهفته است خود را دوست بدارید این ابتدای مسیر موفقیت و رضایتمندی و شادی است. همه چیز با یافتن خود حقیقی معنا پیدا می کند و یافتن با دوست داشتن آغازیدن می گیرد.

خودتان را دوست بدارید تا فردا روز بهتری باشد.

دوست داشتن خودمان و بی نهایت دوست داشتن خود، تا آنجا که هر خرده گیری نتواند راه بر بزرگ منشی و بزرگ جویی مان  بگیرد تا آنجا که قهر هر قهاری نتواند پنجه بر بالهای آسمان فرسایمان بساید تا آنجا که پرواز بگیریم و به دیدار اوج ها برویم و حقارت و ضلالت را برای اهلش برای آنان که نه خود را دوست دارند و نه دیگران را بگذاریم.

دل قوی دار و امید را …

پشتکار و عزت نفس، کتابخوانی و عزت نفس، زنان و عزت نفس، از روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن، عملگرایی و روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن، عزت نفس و خودارزیابی، احساسات دلسردکننده و عزت نفس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.