تجربه یک زندگی مشترک کوتاه و هیجان انگیز

می خواهم یک هفته تجربه زندگی مشترک با یک دوست داشته باشم دوستی که از پس فاصله و سالهای دور به دیدار من می آید و بسیار دوست داشتنی است و ظاهرا هر دو برای هم الهام بخش هستیم.

در این زندگی مشترک کوتاه می خواهیم چند روز را کاملا به هم اختصاص دهیم می خواهیم فکر کنیم ممکن است این آخرین دیدارمان باشد البته هر دوی ما داریم تمرین شاید این آخرین بار باشد را انجام می دهیم.

می خواهیم نهایت لذت و با هم بودن را تجربه کنیم:  کتاب بخوانیم، فیلم ببینیم و با تمام حضور با هم حرف بزنیم و خستگی هایمان را با موسیقی هایی اعجاب انگیز سپری کنیم و به فراموشی بسپریم .

گاهی هم به کافه ای دنج برویم، البته کافه ای که سیگار در آن معمول نیست، هر دو با بوی سیگار آن هم در فضایی بسته حساسیت داریم و مغزمان قفل می کند البته فکر می کنیم وقتی اینهمه زیبایی در دنیا هست چرا به سیگار مبتلا شویم یعنی فعلا جایگزین هایی برای سیگار داریم.

گاهی هم در پارکی رویایی قدم بزنیم هیچ چیز را به اندازه قدم زدن با دوستی که بسیار دوستش میدارم را دوست ندارم .

می خواهیم در هر ثانیه با هم بودن را به بهترین شکل زندگی کنیم، راستش می خواهیم اگر زمانی خواستیم بمیریم لااقل با خود فکر کنیم من یک هفته زندگی کردم.

من گاهی اوقات به طرزی خلاقانه و شاید دیوانه واری دست به کارهایی می زنم و به زمانی که می خواهم بمیرم فکر می کنم می خواهم آن موقع با خود بگویم چه خوب که نمردم و فلان کار را انجام دادم این هم از آن تجربه هاست.

اما غرض از اینهمه قصه گویی و دلتان را آب کردن این است که من عادت به مشورت گرفتن در زندگی دارم و همیشه بازخوردهای خوبی هم گرفته ام می خواهم اگر دوست داشتید و دوست داشتید به ما خوش بگذرد فیلم،  کتاب،  موسیقی و کافه ها و پارک هایی که تجربه های بسیار خوبی با آن ها داشته اید را به ما پیشنهاد دهید حتما شما را در نتیجه کار قرار خواهم داد. و البته شهر مورد نظر برای اقامت به ناچار تهران خواهد بود فقط در این گزینه فعلا ناچاریم.

پی نوشت: این پست هر از چندگاهی تا آن گاه مقرر به روز خواهد شد و سعی می کنم مطلبی به آن اضافه کنم که ارزش افزوده ای هم در کار باشد تا با پیشنهادهای بیشتری روبرو شوم.

فعلا پیشنهاد خودم:

آلن دو باتن چگونه درباره زمان حال می گوید؟بخش اول، انتظار صبح، دلهره در زمان حال و خاطرات دلپذیر در شب، آلن دو باتن: بخش دوم، چرا در زمان حال نیستیم پس کجاییم؟، قابلیت زیستن در زمان حال و سیلی زدن،  جایی باید دست از گذشته بکشی، چرا باید هم اکنون اینجا باشیم؟، شاد بودن : چگونه به تولید شادمانی در جهان بپردازیم؟، تکنیک پومودورو و زیستن در زمان حال

4 دیدگاه برای “تجربه یک زندگی مشترک کوتاه و هیجان انگیز

  1. سلام معصومه.
    کار جالبی هست.
    داشتم به این فکر می‌کردم که شاید یه ایده خوب برای تجریه‌هایی شبیه چیزی که گفتی این باشه که برای تک تک لحظه‌ها برنامه ریزی نکنیم و وقتی رو برای بی‌برنامه بودن اختصاص بدیم.

    1. سلام محمدرضا من بیشتر اوقات بی برنامه ام اما ایندفعه رو خواستم بخشی از بودنمون در کنار هم بابرنامه باشه:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.