هادی حیدری و طرح های غافلگیر کننده اش

حالا که هیاهوی انتخابات کمی خوابیده شاید بتوان راحت تر نوشت نه در مدح و ستایش یا نفرین کسی در مدح و ستایش هنر، که آرام و بی هیاهو سرش را پایین می اندازد و مسیر خودش را می رود و تاثیر خودش را می گذارد و آویزان کسی هم نیست.

در فضای انتخاباتی ریاست جمهوری فارغ از رقابت ها و مسائل حاشیه ای اش چیزی که بسیار مشهود بود تولید محتوا و تاثیرگزاری آن بود. محتوایی که توسط هواداران کاندیداها تولید می شد و ناگفته پیداست که همه ما چقدر تاثیرگزاری این محتواها را دیدیم. اینجاست که باید بیشتر از استراژی تولید محتوا دانست و نوشت و با نگاهی دیگر جهانی را که روز به روز محتوا محور می شود را ارزیابی کرد و جایگاه خود را نیز در این بین پیدا کرد. محتوایی که به نظرم در انتخابات امسال بر روی تعداد شرکت کنندگان، تغییر آراء و پیروز انتخابات تاثیرگزار بود.

در این بین زبان هنر به رساترین شکل وظیفه خود را انجام داد، گاهی هنر فراتر از هر مبلغ سیاسی در کوتاهترین زمان ممکن پیامش را می رساند و بیشترین تاثیر را می گذارد.

 هادی حیدری کارتونیست و روزنامه نگار که همیشه با طرحهایش که مفاهیم عمیقی پشت آن خوابیده آدم را غافلگیر میکند اینبار با طراحی بی نظیرش از فضای انتخاباتی و اعلام دغدغه خود و خیلی های دیگر طرحی زیبا را ارائه داد حیفم آمد درباره آن ننویسم هر چند این طرح و طراح حرفه ای و بااخلاق آن نیازی به توضیحات من ندارد. اما تلاش او برای تولید محتوا به این شکل ستودنی است. و می تواند مثال خوبی برای ما که در جایگاه یادگیری هستیم باشد.

هادی حیدری
این طرح فارغ از اینکه از کدام جناح سیاسی حمایت میکند در نوع خود جذابیت خاصی برای مورد توجه قرار گرفتن دارد. و مصداق آن شعر ” سکوت سرشار از ناگفته های مارگوت بیکل” است.
هادی حیدری را با طرحهایی که پشت هر کدام از آنها دغدغه ای خوابیده است و انسان را به تفکر وا می دارد می توانید در پیج زیر دنبال کنید.

هادی حیدری

https://www.instagram.com/hadi_heidari/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.